2 yaşına kadar sürdü:( 1 yaşı bekledim olmadı. 15 aylık meme bıraktırdım 1,5 yaşta düzelir dediler yine olmadı. 2 de tüm dişler bitti rahatladım. 2,5 yaşında bi daha doğurdum😅 şimdi onla uğraşıyorım 6,5 aylık oğlum var. İlk 4 ay süperdi. Ödül dedim. Ama bu aralar o da fena.