19 ayligiz bugun 2. Günümüz sabir tasi kullandim ama öncesinde kizima ara ara soyledim Annecim sen artik büyüdün ablalar gibi oldun yemek yiyebiliyorsun memeyi bebekler aliyor bir gun meme de sut bitecek ona by by diyecegiz vs dedim son emzirmemde de Anne meme dedi o gun bırakacaktim sabah saatlerini secmistim tmm Annecim dedim sutumuzu icelim ama artik bu memeden sut gelmeyecek bitecek dedim emerken tekrar ettim. Ve emzirme bittikten sonra gizlice sabir tasini surdum ogle uyku saatimiz geldi ve memede uyuyan bir bebek kucagima aldim meme dedi Annecim ama memede sut bitti artık dedim aç dedi eliyle yeltendi actim goruntuyu gorunce siyah siyah yuzu degisti korktu maalesef bende Annecim memeler hasta olmus dedim oburu dedi onuda actim kapat dedi ve hic agzina almak bile istemedi uyutmam biraz zor oldu ama aglamadi durumu anlamaya calisti pis pis yaparak bir sekilde uyuttum o gunu disarda oyalayarak gecirdim ama gecemiz felakatti uykuya gecerken meme dedi Annecim hasta oldu ya memeler dedim bakti feryat figan kucagima gelmek istemedi kollarini bagladi küstüm dedi baba baba diye agladi psikolojik olarak cok zordu dun gecemiz 1.5 saat boyunca agladi uykuya cok zor gectik bugun 2. Gecemiz bi tik daha iyiydik cok sukur ama ara ara yine soruyor Anne Meme diyor ozetle 1 gunde biraktik diyebilirim heralde