Minikkuzum1999 Beyzaaaaaaa Evet var daha dün yaşadım ağlamaktan gözleri şişti artık hiç bir tad alamadım sesten korkuyor
Bibebek_ Beyzaaaaaaa top patlasa uyanmaz sever benimki gürültüyü. Yenidoğandan beri sese alıştırdığım için şükür sorun yaşamadım pek