Dmttt canım benm kızımda çok qazlıydı qece yarıları arabayla qezdirirdik hiç bi çözüm bulamamıştım her yolu denedim zincı kullandım yok bio qia kullandım yok en son sab yazdı dktr valla çok iyi qeldi bize şimdi 2 ay 22 qünlüqüz az az qazı oluyo ama önceki qibi çok şükür ama bebekten bebeqede farklılık olabilr bize iyi qeldi dene bence