okuyor AsaffmoM doğumdan sonra adet sancım hiç olmadı. Ama gebelik öncesi çok şiddetli sancılı geçerdi. İç camasirina yapıştırılan ısı bantları var ya onlar biraz iyi geliyordu bana.