Çok acil öneriye ihtiyacım var.
Oğlum 2 yaşında hem 2 yaş sendromu hemde yeni doğan bebeğimizden dolayı kıskançlığı artık kendimi yetersiz hissetmeye başladım.
İlk zamanlar bebeğe çok iyi yaklaşıyordu bugün bebeğe vurmaya yüzünü cırmalamaya başladi. İzin vermeyince atak geçiriyor.
Ağladığı zaman ağlamasına izin veriyorum fakat kayınvalidem kıyamadığı için çok müdahale ediyor ve ben izin vermeyince oda çocuğun karşısında oturup ağlamaya başlıyor.
Artık başıma ağrılar girdi 😒
Sınır katma sorunu yaşiyoruz.
İki tarafında ilk torunları, bu yüzden çok şımartıldı ve hala şımaracak deniliyor. Artıı önünü almam gerekiyor.
Önerileri ve fiyatları öğrenirsem çok sevinirim.