Merhaba anneler sezeryan sonrası normal doğum için uğraşan veya o şekilde doğum yapan varmı sürek ne şekilde ilerliyor ilk doğumum sezeryan olmak zorunda kaldı bebeğim çok sıvıdan dolayı aşağı inmedi kanala inmedi böyle durumla karşılaşan varmı ikinciye hamile kaldığımda normal doğum yapabilir miyim