elifbuyuk Kızlar merhaba 4,5 aylık bebeğim var 2 gun önce doğum sonrası 3. Regl mi olacaktım fakat olamadım hala düzensizlik yasayan var mı benim gibi Emzirmiyorum bu arada
starwomen elifbuyuk doğumdan sonra benim iki kez düzensizliğim olmuştu hele bir ay 16 gün gecikmiştim aklım gidiyordu 😀
PamukPrensesannesii elifbuyuk ikincide 10 gün gecikmeli olmuştu sonra düzenli olmaya başladı. Gecikmeler olabilir
Minbar elifbuyuk bende bu yuzden post açmak istiyodum duygularıma tercüman olmuşsunuz. 3ncü reglimi olmadım daha ilk ikisini günü gününe olmuştum 3ncu 1 hafta gecikti korunuyoruz ama kafamda deli sorular
ilkaay0 elifbuyuk doğum yapalı 3 ay oldu 40 gün boyunca kanamam oldu geçen ay da yalandan azıcık adet oldum bu ay da 10 gün geçikti daha olamadım acaba tekrar hamile miyim diye korkup test yaptım negatif çıktı 🤭😄 başka birisinin postunda 5 aydır 9 aydır olmadım diyenleri görmüştüm sanırım bünyeye göre düzelmesi zaman alıyo
elifbuyuk PamukPrensesannesii starwomen ay benimde aklım gidiyor korunuyoruz da ama insan ister istemez tedirgin oluyor daha oğlum çok küçük şuan allah isteyene bebek versin 2 gündür taktım kafaya 16 gün iyi sabretmişsin canım 🥹😄
Merve_orngll starwomen Şuan bende aynı durumdayım 12 gün gecikti normalde ikinci regl olmam gerekiyordu doğumdan sonra ama olmadım doktora gitmem gerekiyor mu
starwomen elifbuyuk kız test yaptım, kan tahlili verdim resmen dua ettim 😀 ama doktorum normal dedi bana vücut 1 sene de ancak kendisi toparlıyor bu süre bazı annelerimizde uzayabiliyor dedi
starwomen ilkaay0 ben hasta olduğum için, testlerimde ve muayenem de de herhangi bir sıkıntı olmadığı için ilaç vermedi. Bir yıla kadar normal demişti. Tabi herkes farklı muayene olmak en mantıklısı