Kizlar merhaba 3 ay 2 günlük oğlum var ve su son 2 gündür bana azap oldu altı temiz gazını çıkarıyor mamasını yiyor ama krize girer gibi ağlıyor anlam veremiyorum neden böle olupta yaşayan varsa lütfen bilgilendirme yapabilirmisiniz yoksa artık doktora götürücem 😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥 ve uyku sıfır bugün sabah 7.30 da uyandık sadece ama sadece 20 dakika uyuduk ve hala uyumuyoruz 😥😥😥😥😞😞😞😞😞