Ezgiguney36- ben tam olarak problemi anlayamadım? Şuan bebeğine bakmak zor geldiği için kendini suçlu mu hissediyorsun, zor mu geliyor sana sürekli bakmak. Yada baban sana sevgisini göstermedi diye sende oğluna mı sevgini göstermediğini düşünüyorsun. Yani benim annem babam iyi insanlar ama küçükken beni üzecek ve hafızamdan çıkmayan şeyler ne yazık ki yaşattılar, ve ben bebeğimde bu konularda özellikle hassas davranıyorum, anne baba olmak çok zor bir insan yetiştirmek çok zor sabır isteyen kuvvetli sinir sistemi isteyen bir şey. Ve ben öyle gelişigüzel büyüsün istemiyorum, şuan yaşadığı her şey ileride karakterini oluşturacak aslında. Bebeğini tabiiki çok seviyorsunuz, destek de alıyormuşsun zaten ama biraz da bu senin elinde. Geçmişi unutma unutamazsın zaten, ama onu bir kenara koy ve şuan hayatına odaklan şükret. Bir bebeğin var, sağlıklı, sen onu elinden geldiğince sevgi dolu iyi biri olarak yetiştir ilerde senin hakkında kötü düşünmesin. Çok anlayamadım ama bunları yazmak istedim