Selenmihrimah Uçak yolculuğu yapacağız aranızda yapan varmı nelere dikkat etmeliyim bebeğim 40 günlük
Leblebi_tanesii Selenmihrimah 22 günlükken yaptım yolculuk zaten full uyuyorlar sadece motor sesinden dolayı uçak kalkarken ve inerken emzirebilirsiniz ya da emzik kullanıyorsanız onu verin
prenses_we_prens_annesii Leblebi_tanesii merhaba bende yapacağım doktoruma soramadım daha meraktaydım kaç günlükken izin war acaba bebeğe we bize sezeryan oldum da
Leblebi_tanesii prenses_we_prens_annesii doğumdan sonra ki ilk 48 saat içinde almıyorlar ve seyahat etmesinde bir sakınca yoksa olmadığına dair doktor raporu istiyor bazı şirketler arayıp sormanız lazım ben 22 günlükken seyahat ettim rapora gerek yok dediler Sadece uçakta kulaklarına basınç olmasın tıkanmasın diye kalkarken ve inerken emzirin ya da emzik verin ki huzursuzlanmasın sizde rahat edin 🥰