Sese aynen aynen bizde de aynısı enfeksiyon dediler antibiyotik kullandırttılar geçer olabilir vs dediler şuan 9 ay 22 günlük 8 aylıkken şampuanı bitti değiştirmiştim bu arada kaç kere sordum doktorlara alerji mi diye iltihaplı Konak vs dediler şampuanı değiştirince bianda yok oldu anladım ki alerji son 1 haftadır yine çıkıyor şuan neye olduğunu bilmiyorum ama yine çıkıyor Buda çok canımı sıkıyor