Melike2023 Bebeğim 1 aylık inanılmaz gaz sancısı var ne yapmam gerek yardımcı olun lütfen çok ağlıyor içim gidiyor
sagopakajmerap Bebek yağı varsa az karnına ve ayaklarına döküp masaj yap. Sırtına aşağıdan yukarı doğru vur, ovala. Böyle dokunur gibi yapıyoruz bazen annelik işte biraz hissedecek şekilde vur
Melike2023 sagopakajmerap kullanıyorum onu da ama yaramadı sanki bugün fitil yaptılar hastanede epey rahatlamıştı yine başladı
Melike2023 Birde eli ayağı buz gibi eldiven ve çift çorap giydiriyorum bu sıcakta hep soğuk eli ayağı
sagopakajmerap Melike2023 bir de YouTube’dan bebek gaz mesajına bakabilirsin böyle bisiklet sürer gibi bacaklarını hareket ettir ileri doğru bastır çek ama izleyerek yap yani çok işe yarıyordu bizde