Yarensgr benim bebeğim ilk gün huysuzdu sadece oda çok aşırı değildi zorlanmadım ama 2 tane krem verdi benim doktorum buzluk poşetini küçük küçük kesip kremi poşete sürüp özel bölgesine koymamı söyledi bir de biraz peçeteyi buz dolabı poşetinin tam üstüne tekrar koyup bezini kapatmamı söyledi ve bu işlemi özel bölgesi tamamen iyileşip hiç yara kalmayana kadar uygulamamı söyledi bende öyle yaptım buzdolabı poşetine kremi sürünce oğlum içinde iyi oluyordu elim özel bölgesine değmiyordu onun da canı yanmıyordu böylelikle