hayatmavii16 o zaman başlayın ama önce ne olursa olsun kendinizle barışık olmayı deneyin ve kendinize inanın yapabilirim diye başlayın ve kararlı azimli olmak çok önemli ben kendi yaptığımi söyleyeyim sabah kahvaltı klasik yumurta peynir zeytin veya ceviz ikisi de yağ çünkü, tabi günlük aynı olmuyor ne yaparsanız yapın porsiyona dikkat edin ben sabah yufka ekmek yiyorum çok az, ara öğün meyve genellikle ikindi akşam yemeği oluyor ekmek yok pilav yanına ne olursa artık akşam 7 den sonra bir şey yemeyin bol su içebilirsiniz aciktikca zaten su çok güzel süt yapıyor bu arada, ben genel böyle beslendim spora başlasam daha iyi gider bu hafta başlayacam bende canınızın çektiği bir şey olursa kendinize sorun ilk bu her zamanki yediğim şey tadını biliyorum ve bana bir şey kazandırmıyor dediğiniz bir şeyse yemeyin ama çok canınız isterse küçük bir miktar olabilir kendinize ilk küçük hedefler koyun mesela ilk 3 kilo verecem sonra 5 kilo felan böyle böyle yapabilirsiniz bence tabi öğün ayarı size kalmış 3 ana 2 ara veya 2 ana 2 ara yapabilirsiniz ama 3 bana fazla geliyor mesela, bir de aç kaldıkça aslında vücudumun daha dinç olduğunu hissediyorum yedikçe ağırlık çöküyor insana bir iş de yapası gelmiyor tüm bunlara rağmen siz her halinizle güzelsiniz bunu unutmayın 😆🥰