sevgdefne141 Goon bez kullanıyorum , 6 aydır falan memnunum sızdırma yapmıyor birçok bez denedim şuana kadar bim migros tüm market bezleri , ilk aylarda Prima premium care kullanıyorduk hep sızdırıyordu batıyordu üstü başı , sleppy de kullandık ondan da verim alamadım