Elf_moms Kızlar 1 aylık bebeğimi meme+mama şeklinde besliyorum.Son günlerde huzursuzluğu gaz sıkıntısı arttı,uykusundan uyandırır oldu.Gaz ve kabizlik yapmayan memnunum dediğiniz mama var mı?
Rabia3458 Ben aptamil kullanıyorum canım sütüm az olduğu için ek olarak gayet memnunum sıkıntı olmadı ama tabi her bebeğin bünyesi farklı