Tombikdonerartikcokpahali 1 ay uğraştık alıştırana kadar. Aptamil den başka alerji maması da kullanamadık çünkü hepsinde kanlı kaka ve döküntü oldu. Öncelikle öteki mamalarıda deneyebilirsin çünkü içlerinde tadı kokusu en ağır olan aptamil. Pekmez, vanilya şurubu (kahve dünyası gibi yerlede var), toz vanilya ( keke kattığımiz ) bunları deniye bilirsin. Biz toz vanilya ve pekmez dönüşümlü kullanarak alıştık 1,2 hafta böyle icirip yavaş yavaş azaltarak sade mama icmeye başladı. Derin uykuya daldığında verebilirsin. Birde doktorumuz günlük içeceği mamayı hesapla bir kasede ağzı açık havalandir öyle kullan demisti. Yada mamayı yapmadan da 15 dakika önce yapacağın toz mamayı havalandir yap dedi. Gercekten de kokusu gidiyor baya. Inşallah söylediklerimin bir faydası olur da biran önce içer Allah yardımcın olsun canım.