Mcnnm7 Merhabalar bu markayı kullanan var mı memnunmusunuz. Biz dalin kullanıyoruz fakat memnun kalmadık bebeğimin saç derisi ve yüzünü kurutuyor şampuanı Sebamed bu konu da iyi mi kremi ve şampuanı alınır mı ?
Premseskolar Mcnnm7 biz sabunu ve sampuanını kıllanıyorz 2 kızımdada gayt memnunuz üni babyden döndük bizde
Zeynepelcin Mcnnm7 bende dalin kullanıyordum cildi hassas olduğu için doktor sebamed önerdi onu kullanıyorum memnunum da.
Premseskolar Mcnnm7 hayır yapmadı üni baby yapmıstı aynı problemi sacları flan sert gliyordu ama sebametde o problem gecti