Guneyinannesi1 Nette asla emzirenlere onermiyorlar Dr kullanabilirsin dedi . Oğlum 20 aylık bu arada direkt 100 mg yazdı çünkü 2 aydır kötüyüm. Napcagimi şaşırdım okb,anksiyete ve depresyon teshisi koydu bu arada
Nrcnkrmn Guneyinannesi1 banada yazdı doktor ama bn kullanmaya cesaret edemedm gece iç emzirme sabahda sağ demişti bna sütten çocugma geçer uyandramam dıe korktgm için icmedm bn ama doktrn sana kullan demiş gerekli görmese kullan demeZdi
Nrcnkrmn Nrcnkrmn Guneyinannesi1 ztn 2 yasına gelmıs nerdeyse kes bnce sütten hem aklında kalmz cnm çok gcmıs olsn
basakhanim34 Guneyinannesi1 bana da paxera verdi emziren güvenle kullanabilir dedi ama ben kullanmadım
basakhanim34 Guneyinannesi1 o zamanlar 1.5 yaşındaydı. İlaç kullanmayınca psikoloğa terapiye gittim ona da ciddi anlamda para dayanmıyor maaşım oraya gidiyordu ve sadece dinliyordu. Hiçbir halt olmadı. En sonunda kendimi olduğum gibi kabullendim bol bol dua ettim bi de çalışmak iyi geldi.
Cylnmiray Banada yazdi doktor yarım olarak ic dedi ama cesarete gelemedim . Sersemlik yapar yada bebege zaRari olur.diye . Kan değerlerim iyi .ama hâlâ kötü hissediyorum mutsuzum .doktor bu ilaç seni çok mutlu hissettirecek demişti. Kullansam iyi gelicek belkide
Selencapa Guneyinannesi1 100 mg çok ağır ayrıca doktorlar yazıyor ama bebeğe geçtiği kanıtlanmış birşey eğer kullanma zorunluluğunuz varsa emzirmeyi bırakın çocuğunuzla tek bağınız bu değil annesi sağlıklı olsun yeter. Ama kesinlikle emzirirken o ilaçları içmeyin kuzenimin eşi içti söylemek istemiyorum ama çocuk önce iyiydi o içmeye başladıktan sonra ruhsal olarak hiç iyi değil sürekli psikiyatri ye gidiyorlar. Birde internette Amerikalı bir annenin antidepresan içtikten sonra emzirdiğini ve birdaha bebeğin uyanmadığı haberi vardı ben içmedim ve asla önermiyorum kesinlikle bebekleri çok etkiliyor düşünsenize cildinize sürdüğünüz krem bile kana karışıp bebeğe geçiyor bunu siz düşünün ayrıca çok ağır verdiği ilaç durumunuz bu kadar kötüyse gerçekten emzirmeyi bırakın bebek için en önemli sey sağlıklı bir anne herşey emzirmek değil. Geçmiş olsun Allah şifa versin insallah
Guneyinannesi1 Selencapa evet herkes diyor neden 100 mg yazmış ilk az dozdan gidiliyormus herhalde normalde
Selencapa Guneyinannesi1 aynen ilk 20 mg la başlıyorlar durumunuz iyiye gitmezse doz arttırılıyor genelde şaşırdım bende
fatma_6141 Guneyinannesi1 içme sende kotulerı düşün ilac belirli süre etki edicek sonra yıne aynı aynılarını yaşadım ama geciyor dua et namaz kıl kuran oku kötü düşünceler gelince onlar misafir bana bişe yapamaz de unut sen güclüsün cünkü 1 kere hayata geliyorsun bak cocugun var ne güzel onca anne olamayanlar var cocugunla oyna gül eğlen en güzel terapi bu günler birdaha geri gelmicek
Selencapa Guneyinannesi1 canım doktor ne dicek verdiğimi beğenmiyorsan içme der karar senin sadece şuna dikkat et emzirirken kesinlikle içme bırak sonra iç. Geçmiş olsun
Guneyinannesi1 fatma_6141 gece ezan sesine uyandım kalkamadim Rabbım huzura çağırıyor erteliyorum hep 🤲😪