İki aylık olacak bebeğim bugün eşime dedim çok mu acele ettim çok mu erken pişman mısın diye çünkü çooook yorucu aşırı yoruluyorum iki aydır bebek bakmaktan başka hayatım yok ondan başka hiçbir şey yapamıyorum ne yemek ne başka bir şey ağlıyorum gün içinde ve bebeğim asla uyumuyor çok gazlı çok huysuz. Kilo aldım göbeğim kaldı diye üzülüyorum göğüslerim çok büyüdü dar hiçbir şey giyemiyorum diye üzülüyorum saçımı boyatmak istiyorum ama fırsatım yok diye gidemiyorum her şeye üzülüyorum pişman oldum diyorum sonra bebeğime bakıp geçecek çok özleyeceğim bugünleri diye kendimi telkin ediyorum