rachelgreen97 yani yeni doğan olduğu için günde 2-3 defa galiba. Ama yapmasa da normal bence çünkü o da bir birey her vakit kaka yapacak anlamına gelmez ki. Çişli bez sayısı günde 5-6 ise bir şey olmaz inşallah ☺️ bebekler kakalarını yapmakta ve gaz çıkarmakta gerçekten çok zorlanıyorlar