koalamlaben Sorum yukarda. Havalar çok sıcak buzdolabı daha mi mantıklı ben normal odada tutuyorum ama ev 32 dereceydi bugün, bozulur diye korkuyorum
Mavili-mavilimorcicek koalamlaben Toz gidalar buzdolabına koyulmaz,kabartma tozu, nişasta vb.mamalar da dahil.Dolap da nemlenip bakteri üretiyor.Evin en serin yerine mamayı cam kavanoza koyup kapaklı bir sekilde muhafaza edebilirsiniz.