Gokcessmomm kuzum benim yaa, sizi çok iyi anlıyorum. Bende oğluma 5buçuk ayda tadımlara başlamıştım, inanır mısınız 7.aya kadar doğru düzgün yemedi. Hep ağzını kitliyodu ya da ağzını şansa açarsa verebilirsem geri diliyle dışarı itiyodu yutmuyordu. Bazı bebekler böyle yapabiliyor, kimisi de hemen kabul ediyor, çabuk alışıyor yemeye. Yıpratıcı oluyor, anne olarak üzülüyoruz ama Sabır gerekiyor biraz gerçekten sabır her şeyin ilacı. Daha sonra çok güzel yemeye başlayan oğlum, 1buçyk yaşında sonra tekrar iştahsızlıkla mücadele etmeye başladı. Diş dönemleri, atak dönemleri ve hastalıklarda iştahları kaçabiliyor. Yine de dediğim gibi sabretmek lazım, geri iştahları yerine geliyor. Şuan oğlum 27aylık ve 23aylıkken son dişlerini çıkardı o zaman bir iştahsızlık başladı inanın hala devam ediyor🤦♀️ bazı günler resmen aç geçiriyor, gece uykuya aç yatıyor. Su süt arada bir kaç çubuk kraker, havuç salatalık. Bunlardan başka bişey yemiyor. Neler yapıyorum, ne yapacağımı da şaşırdım artık ama yok yemeyince yemiyorlar. Biraz uzun sürdü ama buda bir dönem ve geçecek diyorum kendi kendime. İnşallah biran önce geçer ve Güzelce yemeye başlarlar geri🙏 sağlıklı olsunlar da tek, geri kalan herşey gelip geçici, üzmeyin kendinizi. Biliyorum elinizde olmadan üzülüyorsunuz ama geçecek hep böyle devam etmiycek. O yüzden kendinizi suçlamayın ve üzmeyin🥰🌸