enh-enh Adet olamaıyorım iki aydır ama kendimi hamile de hissetmiyorum sekiz ay önce sezeryan oldum agızdan gaz çıkarıyorum çok şişkinlik var karnımda gaz da cıkarıyorum rahatlayamıyorum var mı böyle olan 😞😞😞