1tostos22 Zumra-esma30 3 ve 5. Ayde nimenrix yaptirdik 8 ve 10da bexero bir yasindan sonrada ikisininde son dozlari var biraz sizin ve doktorunuzun planina bagli aslinda ama genelde devlet asisi olmayan aylari seciyor doktorlar.
ikiprensannesi53_ Zumra-esma30 ben ilk oğluma 12 ve 13 ayda yaptırdım ikinci bebeğime de aynı şekilde yaptircam
Banumeral 5.ayda aşı olmadığı için 5.ayda yapalım dedi bizim doktorumuz benimde oğlum 4ay 22 gunluk 5. Ayda kontrolunde yaptırıcaz inşallah 🌸
Hndealnathn Doktoruna göre değişir.13.ayda tek doz nimenrix 24-26 da 2 doz bexsero dedi doktorumuz öyle yaptırdık