Taha19- canımın sıkıldığı tek nokta şu anda yaşıtları ile birlikte olması gerekendi zaman onun için en iyi tedavi yöntemi o hastanede yaşadığı travmaları atlatabilmesi için kreş bizim için çok faydalı olmuştur ama dediğim gibi maddi durumlardan ötürü gidemiyor kreş fiyatımız çok aşırı bir derecede arttığı için gönderemiyoruz devlet anaokullarında o yaşıtlardaki çocukları bezsiz kabul etmiyorlar ve bizim bırakmak istememizin nedeni bu bezi bırakırsa onun için çok iyi olacak onu okula gönderebileceğim orada en azından arkadaşlarıyla birlikte daha iyi olacak konuşması ilerleyecek belki çünkü biz psikiyatriye gittiğimizde de aynı şeyi söylüyor kreşe gönderin