Biroglanannesi Kızlar doğduğundan beri phılıps avent emzik kullanıyorum . 18 ay olandan aldım ama bunu tutmuyor . Sebebi ne olabilir ? Diğer emziğini dişiyle parçaladı . tutması lazım bunu 🤦🏻♀️
iki_prens_annesi_ Biroglanannesi yani naçizane fikrim 18 aydan sonra emzik almaması iyi bişey bence bırakması gerekiyor damak yapısı açısından da zaten
livanurvealpinannesi61 Biroglanannesi emziksiz uykuya alışması gerek artık almıyorsa vermeyin daha iyi.
Serpil51 Biroglanannesi evet boşverin alışır onsuz da uyumaya nasıl olsa bırakacak bir hafta uyumaz belki ama sonra uyur illa ki
Mrvsmt2502 Biroglanannesi bi kaç gün arar sonra unutur merak etmeyin çok zor olmuyor birde kendisi tutmuyormuş daha da kolay olur
Kuzularinanasi Biroglanannesi olsun emziksiz uyutmaya alistirin bu vesileyle.cunku yakin zamanda ztn birakmasi gerekecek