Kızlar selam bebeğim 4 günlük 2 gün yoğun bakımda kaldı biberonla mama vermişler sütüm geliyor ama memeyi ağzına alıpta emmiyor anca biberonla mamayı ağzına verip bi iki yudum emip çekiyorum hemen kendi göğsümü veriyorum ama resmen savaşıyoruz emmediği zamanda göğüslerim çok ağrıyor ne yapabilirim yardımcı olabilecek var mı?