Ben canım pizza isteyince hemen küçük bir hamur yoğurup ( mayasız) malzemeleri koyuyorum üstüne, 15 dk da hazır. Kurabiye yapıyorum yarım ölçü ile. Patlıcan biber közlüyorum. Köfte, tavuk yapıyorum. Sufle çok güzel oluyor. Kek de denedim ama altı pişmiyor