tugbaelif annem hatırlamıyor ne zaman dis çıkardığımi😂 kayınvalidem de eşim için 5 aylıktı dedi ne kadar doğru hatırlıyor bilmiyorum tabi ama oğlum 4 aylık 3 aylıktan beri var yüzümü falan ısırmaya çalışıyor göğsümu ısırdı iki kez 😌 amigurumi uyku arkadaşı diş kaşıyıcı aldık onu kemiriyor bi ara ağzını tuttu tuttu ağladı uyumadi emziği bi dakika buzluğa koyup verince çok rahatlıyordu ama üşütür hasta olur diye daha yapmıyoruz onu ağzını açmıyor dün aşıda hemşire ışık Falan tutarak baktı çıkarıyor dedi ne kadar anladı bilemiyorum ama 🤣 kehribar aldık salya sorunumuz olmadı çok şükür ama eliyle baya bi kurcalıyor gözünü açar açmaz eller ağzında tükürükler çıkıyor tabi arada normal oda 😄