Merhaba, az önce bir kaza atlattık ara yoldan gelen araç yola bakmadan hızlıca çıktığı için eşim ani fren yaptı fakat duramadı ve araçla çarpıştık. Bu sırada bebeğimin kafası savruldu ve pusetin koluna kafasını çarptı. Çok hızlı değildi ama çok ağladı. Oradakiler ambulans çağırdı hastaneye geldik röntgende kafatasında çatlak vs yok doktor uyutabilirsin emzirebilirsin müsade altında kalacaksınız dedi ve bebeğim dayanamadı uyudu. Ben uyutulmaz diye biliyorum şu an içim içimi yiyor ne yapacağımı şaşırdım korkuyorum. Az bisey kustı ama çok az. Fıskırırcasına olmadığı için sorun yok dedi doktor. İyi gördüm kollarını bacaklarını güzel hareket ettiriyor dedi. Şimdi uyuyor ama korkuyorum daha çok küçük 3 aylık eli de kızarmış