Kızım 1yaş 14 günlük bir ay önce tatile gittik tatile gidene kadar ek gıda alıyordu reddetmiyordu tatilde hiçbir şey yemedi .emmeyi 9 aylıkken kendi isteğiyle bıraktı . Sütüm azdı mama ile destekliyordum zaten şimdi ise sadece mama istiyor ne verirsem tükürüyor çok oyalarsam yemek zamanı öylelikle zar zor çorba içiyor o kadar ne yapmalıyım biberon ve mama alışkanlığı oluştu sanırım aynı durumu yaşayan var mı tecrübeleriniz neler