Daha önce de böyle bir post açmıştım 2 ay önce hiç dişimiz yoktu 10 ay 13 günlük oldu 6. Dişimiz yolda 5. Dişimiz yeni patladı daha 🤦♀️ ve bu yüzden kızım hiç bir şey yemek istemiyor eline patates veriyorum havuç biber haşlayıp genellikle birazcıkta tuz oyun oynuyor eline verdiğim de kendim yedirmek istediğim zaman istemiyor yine eline almak istiyor onu da yemiyor işte mama şeklinde gidiyoruz hala mamalarda çok pahalı 2 kutu alıyoruz 800 gramlık 2 haftayı anca kurtarıyor yoğurt deseniz o taraflı bile olmuyor ne yapıp ne yediricem çok mu uzun sürüyor bu süreç ne yapacağımı şaşırdım şu millet denen ganare insanlarda yok benim kızım 2 köfte 3 patates yiyorda mamayı şu saatler alıyorda… Moral bozup streste sokmakta 1 numaralar 😬