Miniktirtillarim talula merhaba evet yaklaşık 13 yildir alan adi alir satarim ya kullanir büyütür deger katar satarim ya da direkt satarim bazen oyle bos bos bekler satarim. Satisi, patent varsa noter üzerinden, yoksa online olarak sözlesme ile devir yaparim
talula Ceycey001 merhaba daha önceden alıp sattınız mı acaba? Satışı nerden yaptınız? Kaç karakterliydi? Türkçemiydi bilgi verir misiniz
Ceycey001 talula biz alıp satmıyoruz iş bagladıktan sonra alan adını alıyoruz alıp bekletmek bi işe yaramıyor malesef
talula Miniktirtillarim hah süpersiniz çok teşekkür ediyorum. Türkçe karakter altı haneli bi alan adımız var .com .net uzantısıda bizde satmayı düşünüyoruz ama kimse ilgilenmiyor acaba yanlış yerlerde mi deniyoruz bi öneriniz var mı