Nezzz_ Benisahtesevme2 Evet onlarıda gordum canım evet ya pahalı birazcık😕 amazonda vardı bakayım yinede aklımda bulunsun sağol canım benim🥰🥰
Nezzz_ Mnli 2 buçuk yaşız canım oturaklıda daha kolay alısır gbı çünkü denettirdim kac defa korkuyor 😁
Nezzz_ Asyaveannesi04 Alısır zamanla canım biz daha hiç almadık yani demettiirdim pek hosuma gıtmedi evde denedı ama belkı dısarda sürdükce sever inşallah☺️
brokoli Nezzz_ toysall markasının scoot and ride scooterini almıştım. İster scooter oluyor ister pedalsiz bisiklet gibi. Çok kullanışlı baya severek kullaniyoruz