jap Bebeğim çok gazlıydı 6aylık oldu hala 2 3günde bir sıkışır gazı. Mercimek çorbasına, pilav üstü kuruya hasret kaldım. Hala yemiyorum. Acaba yesem mi artık diyorum da sizler ne zaman yemeye başladınız, bebeğiniz çok rahatsız oldu mu
Poyrazsmomm jap Bana süt olsun diye mercimek çorbası içtim güzelde süt yaptı ama içini kimyon doldurup içtim hahshs yine de gaz yapiyor ama oyle fazla degil..Ve suan kimyon cayi yapiyorum ogluma🥹