azraklkn Kızlar ben lise mezunuyum 20 yasindaym evliyim 1 kizim var 8 aylik. Unuversite sınavina girmek istiyorum en azından denemek istiyorum tercihe görede aciktan okumak istiyorum ama nasil ilerleyecegimi bilmiyorum bilgisi olan deneyen varsa bilgi verebilir mi en azından bi gelirim olsun güvencem olsun istiyorum yardimci olur musunuz?
lyl0742 azraklkn merhaba ben daha önce açıktan üniversite bitirmiştim ama başka bir bölüm seçmek ve 4 seneye tamamlamak için bu sene ki sınava girdim (özellikle ülkemizde yaşanan felaket ten sonra müfredat sadece 6 aylık konulardan oluşacak dendi) sınav fena değildi ben 250 puan almışım ancak açıköğretim bölümlerinin puanları okadar yüksekti ki bu sene şok oldum yani ÖSYM tercih klavuzu yazın internete bu sene ki bölüm ve puanların olduğu bir liste var inceleyin açıköğretim bölüm puanlarını isterseniz
Summerwine95 azraklkn üniversite sınavına hazırlanmanın gerekiyor önce.Arkadasim geçen yıl hazırlandı ve girdi.Ataturk üniversitesinde okuyor açıktan
Yagmur_24 azraklkn başarırsınız bir yerden başlarsanız inanıyorum. Ben zamanında kpss hazırlanırken sınıfta 3-4 yaşında çocuğu olan bile vardı ve atandı da. Yani isteyince oluyo
azraklkn Summerwine95 hazirlanacam ama nasil ilerliyor onu merak ettim zaten günde 1 saatimi calismaya versem yeterli
Summerwine95 azraklkn işte sınav sonucunuza göre tercih yapacaksınız.Normal üniversite işleyişiyle aynı.Sadece ücret var açıktan üniversitede.Puaniniza göre 4 veya 2 senelik tercih edebilirsiniz
Summerwine95 azraklkn eğer 4 yillikda terbih etmek isterseniz ayt ye de girmelisiniz.Tytye her türlü gireceksiniz zaten.Aytde de alanınıza göre giriyorsunuz.Sozel,eşit ağırlık,sayısal,dil
azraklkn Yagmur_24 dogru diyorsun insallah bakalim cok istiyorum bi gelirim bi meslegim guvencem olsun cunku bu zamanda kimsenin kimseye hayri yok