Merhaba anneler, bebeğim gazlı hep huysuz ıkınma içinde ama bugün kakasını yaparken baya ağladı acı çekiyor gibi neden olur görünürde poposunda bisey yok geçen gün doktor kontrolünde doktorda baktı bisey demedi acaba içte yara falan olabilir mi nasıl geçer başına gelen var mı ?