Merhaba anneler. İki üç gün bebeğim sütümü doğru düzgün içmedi hep emzirmeye çalıştım ama emmedi o zamandan sonra ise sütüme bişey oldu eskisi kadar gelmiyor birde sürekli ağrılarım oluyor kasıklarımda falan(hamile değilim) karın ağrısı çekiyorum 10 aydır hiç regl de olmadım neden olabilir acaba adet döngüsü içindeyim de adet olamıyormuş gibi hissediyorum