Benim kızım da öyle. Başta kolik olduğunu düşünüyordum. Meğer sinirinden kuduruyormuş. Gerçekten kudurmak bu. Tepine tepine kendini uyandırmalar, geriye atmalar, yüzünü gözünü yolmalar, daha vurmayı falan bilmiyor. Bilse onu da yapar eminim. Hatta eşime diyorum ki bu sinirle ergen falan olsa yatırır beni keser diyorum. Öyle sinirli. Allahım inşallah geçer. Gerçekten artık huzurlu bir gün geçirmek istiyorum. Küçücük kıza kendimi beğendiremedim be😅