Bmoms 1 hafta önce sezaryen ile doğum yaptım dikiş yerimin üst kısmında sertlik ve şişme oldu ve ara ara yanıyor can acıtıcı oluyor aynı durumu yaşayan var mı internette normal diyor ama yinede sormak istedim
Htcypc Bmoms benimde 15 gün sürdü hatta cok gergin hissediyordun. Kurumaya başladıginda hem sprey hem bebek yagi kullandim hafif masajla birşey kalmiyor
Hanife2109 Bmoms evet benimde oldu bebeğim 6 aylık hala üst kısımda şişlik var muayene sonucu doktor normal iyi dedi galiba bir sure kalacak oyle