Deletedmom_73 Merhaba kızlar yarın kızım 2 yaşına girecek, pastasını ben yapmak istiyorum, sizler nasıl yaptınız acaba, fotoğrafını atabilirmisiniz öneri istiyorum. 🫠🥹
Hep_mi_uykusuz Deletedmom_73 Ama sey normal pasta yap youtubeden pasta çiti yaz o citten yap cok guzel duruyor
Nrsm2217 Çok güzel harf pastalar var. Kızının baş harfinden pasta yapabilirsiniz. Youtubeda videolar çok var. Olur da yaparsanız kremasını çok fazla akışkan yapmayın. İçine sıvı krema konuluyo onu cok koymayın daha kolay süsleniyor
Duyulurum Deletedmom_73 yetenekli olmadığım icin normal pasta tabanı aldım, hazır pişirilmeyen pastacı kreması kullandım. Meyveli yaptım içini. Dışına da çubuklu hayvan figürleri vardı onlardan alıp koydum. Güzel, sade, ekonomik bir pastamiz oldu 🌸
Hep_mi_uykusuz Deletedmom_73 https://imgyukle.com/i/r8mdD8 https://imgyukle.com/i/r8mA5n https://imgyukle.com/i/r8m00h
Alparslan_mom Deletedmom_73 oğluma ilk yaşının pastasını kendim evde şeker hamurundan yapmıştım iki katlı yapmaya çalıştım keki iki katlılara göre biraz ince olmuştu ama lezzeti ve görseli güzeldi. Ama fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum buraya🥺
Deletedmom_73 Alparslan_mom Sol üstte 3 çizgi var ona basın resim yükle diyin linki buraya yapıştırın ☺