Sevgili annelerim bebeğim doğuştan beri biraz yumuşak yani gevşek biraz ilk 1 ayında çocuk nöroloji gördü herhangi bir görüntüleme yöntemi ile bakmadı ama kas tonusu falan iyi dedi bir sıkıntısı yok canavar gibi dendi son zamanlarda çocuk doktorları tekrar gösterin dediler bu sefer profesöre götürdüm Mr ve tomografisine bakıldı herhangi bir şey çıkmadı tiroidlerde arada bir oynama oluyor çocuk nöroloji çocuk endokrin ve çocuk metabolizma hastalıklarına yönlendirdi çocuk metabolizma hastalıkları kan aldı gen testi falan yapıldı bir aya çıkacak sonuçlar dendi çocuk endokrin doktoru da tatilde olduğu için hala gösteremedim ama kafayı yemek üzereyim her kafadan bir ses çıkıyor kas hastası olmasından korkuyorum sma gibi bir durum olsa iki kere topuk kanı verdik çıkardı diye düşünüyorum yine de farklı şeyler düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum uyuyamıyorum ayakta duracak halim yok Bir çocuğum daha var aynı zamanda asker eşiyim eşim sürekli işte olduğu için ikisiyle de ben ilgileniyorum memlekette de değilim yardımcı olacak kimse de yok çok bunaldım sürekli ağlıyorum eşim sürekli destek olmaya çalışıyor bir şey çıkmayacak emin ol diyor ama yine de düşüncelerimin önüne geçemiyorum bu durumu yaşayan var mı bebeği doğuştan gevşek olup da ileriki aylarda toparlaya bilen var mı bebeğim şu an 5 aylık ama henüz başını tam tutamıyor yüz üstü uzatınca 2 aylıktan beri tutuyor ama sırt üstü uzattığımda bazen tutuyor bazen tutmuyor