Gulcnn_nfs15 Kızlar 3 aylık bebeğim var mamayla beslenme yapıyor, 3 aya kadar düzenli mama kullanıyor duk şimdi sanki reddetmeye mi başladı yoksa acıkınca mi daha çok istiyor anlamadım siz bebeklerinize ne sıklıkla mama veriyorsunuz
Themom_ Gulcnn_nfs15 3 saatte bir dedi doktorumuz bize zaten acıktığı zaman belirtiler baslıyor 😅 3 ay 26 günlük kızım dr kendisi ayarladı cc ve mama saati aralığını Ama bu ara benım kızımda sadece uykusunda emiyor mamayı uyanıkken ancak coook aç olması gerekıyor emmesi icin 4. Ay atağı yaşıyormuşuz ondanmış bunlar