denizyildizi__ Normal bakırlı çok kanama yaptı bende , şimdi mirena taktırdım. Aranızda kullanıp memnun kalan var mı , doktorum kimisinde kanama normal gelir dedi kimisinde leke leke olur dedi kimisinde hiç gelmez dedi , sizlerin nasıl
Kaymaklibiskuvi denizyildizi__ bir yakinim kullandi korunma konusunda cok iyi ama kanamasini neredeyse kesti cok azaldigini soylemisti bir de cikarttirdiktan 1 sene sonra falan ancak cocuk sahibi olabildiler hormon dengesini etkiledi falan demisti cocuk dusunmuyorsanjz mis gibi yontem
AnneRumeysa denizyildizi__ taktırdınızmı eğer taktrdıysenız takıldıktan sonra kanama ne zaman tamamen kesildi . 3 ay oldu hala kasık ağrım ve ara kanama dediğimiz şey devam ediyor yani mesela günün belli saatlerinde ara kanama leke leke oluyor , bir gün oluyor bir gün olmuyor bu ne zaman biter
denizyildizi__ Kaymaklibiskuvi teşekkür ederim çok . Doktorum da bu hormonlu spirali rahim kanseri olan hastalar kullanıyormuş birde . Salgılanan hormon rahim duvarını ince tuttuğu için kanser riskini en aza indiriyormuş
Nuurcan Lunaluu kilo şişkinlik vs yaptı mı acaba bana da ısrarla mirena diyorlar kanamalarım bitmiyor adet bitiyor 1 hafta sonra tekrar kaç doktor gezdim hepsi aynısını diyor
AnneRumeysa Lunaluu takıldıktab sonra kanama ne zaman tamamen kesildi . 3 ay oldu hala kasık ağrım ve ara kanama dediğimiz şey devam ediyor yani mesela günün belli saatlerinde ara kanama leke leke oluyor , bir gün oluyor bir gün olmuyor bu ne zaman biter
fblt470773 Tftmnr ayy bende taktırcam randevu aldım ama kilo veriyorum şuan inşallah kilo aldirmiyodur yaa
Nuurcan Lunaluu ne zamandır var acaba bi postta 18 kg almış biri falan şok oldum tırstım benim vücut kiloya yatkın zaten ama 1 yıldır hamileliğim başından beri kanamayla uğraşıyorum neler neler bunaldım artık kan görmekten bıktım yani
Lunaluu Nuurcan 4 yıldır var bende, benim kiloyla bir sorunum hiç olmadı. Belki ilk önce bir doktorla görüşseniz daha iyi olur sizin açınızdan.
Nuurcan Lunaluu görüşüyorum zaten 🙂 ay 1 yılda gitmediğim doktor kaldımı acaba hepsi hormonlu spiral diyo benimde hiç içime sinmiyor çevremde taktırıp sorun yaşayan kişiler oldu ben de malum çok şanslı biriyimdir beni de bulur yani bişiyler ondan tedirginim hala taktırmadım🥲
Nuurcan Lunaluu ya ben hamileyken 10. Haftada bi kanama başladı 4.5 ay devam şırıl şırıl .. zaten erken doğum oldu sezeryandan sonra bi 80 gün sürdü yine sonra 1-2 ay düzeldi dedim tekrar kanama bitmiyor parça kalmış polip var denildi bi ameliyat geçirdim dedim düzelmiştir şimdi yine bu ay bi düzensizlik oldu kaç doktor gezdim işde hiçbişi bulamadılar hala da bulamıyorlar.. bende kilo almaya yatkınım ailemde kilolu hep adet zamanımda bile şişerim ödem tutarım hep hap ta kullanmıyorum onlarda kg aldırıyor mesela🤷♀️ 1 ay daha bekliyim dedim