14 aylığız ama aşırı emme isteği gece uykusuzluk gündüz öylesine emmeyi bıraktırmak istiyorum ama bencillik mi yapıyorum bilmiyorum kış zamanı mı bıraktırsam tam emin değilim ama aşırı yorgunluk oluştu bende psikolojim bozulmaya başladı tam emmede değil çok küçük küçük on dakikada bir hatta hiç bırakmak istemiyor kimseyle durmuyor hep ağlıyor uyutuyorum yatıyorum mesela diğer odaya gidiyorum uyanıyor ağlıyor yanındaysam uyuyor kafayı yemek üzereyim doğduğun dan beri böyle ne yapayım ne olur akıl bıraktırmalı mıyım sizce