Deletedmom_62 Kızlar kızımın doğumgünü için 1 şeklinde pasta yapicam internette izledik basit duruyor ama lezzetli olur mu bilemedim. Siz yaptığınız mi nasıldı lezzeti. Sanki kekin içine sadece kremşanti kuru olur gibi geliyor. Farklı bir krema yapmayı düşünüyorum
Alerjikrinit Deletedmom_62 ben yapmadım üstte kalsın. Bana böyle şeyler riskli geliyor hep ben düz beyaz pasta yaptırıp üstünü süslerle süsledim sıfır risk
Omeraslan Deletedmom_62 Kekin arasına krema muz ve çikolata parçaları koyuyorum. En üste yine biraz krema ve krem şanti ile kaplıyorum.
Deletedmom_62 Alerjikrinit burda pastahane olsa hiç uğraşmam 1 tane pastahane var ne zaman pasta yaptırsam bildiğiniz bayat kek . Yenmiyor boşa para veriyorum o yüzden kendim yapma kararı aldım
Deletedmom_62 Omeraslan evet ben de o şekilde yapıyorum normalde . Gıda boyası aldim kenarlarına pembe ve mavi süs yapicam eşimin de doğumgünü aynı zamanda.iki pasta yapayım biri eşime olsun biri kızıma diyorum eşim kabul etmiyo ikimiz aynı olsun diyo o yüzden yarısını mavi yapicM
Melek3452 Deletedmom_62 1 seklini cikartip icini, disini istedginz sekillrle ypblirsniz. Ben 5 yapmistim, kekini faln islatip kakaolu krem santi, beyazi faln kndi zevki me gore yapmistim, herkez cok bgnmisti
Deletedmom_62 Melek3452 evet ben de öyle yapicam inslalah güzel olur ailecek kutlayacağız ama yine de kötü olsun istemem tabi😊
beyzacmvrc Deletedmom_62 krem şanti yapmayın sizde pastacı kreması tarifleri var bir sürü ondan yapın daha güzel olur En üste krem şanti sürersiniz
Melek3452 Deletedmom_62 yok ya olcagini zannetmiyrum, damla cikolata falan da koyar sin icine, Ama kekini sade yapma derim, kakaolu olsun o daha guzel oluyo Ben birde nescafeyle islatiyodum, Ama tabi tercih sizin yinede
Adababy Deletedmom_62 eğer hazır almayıp pandispanyasını kremasını falan siz yaparsanız çok mükemmel olur. ben pastamızı kendim yaptım herkes 2. tabağı istedi pastanelerde şeker hamuru kullandıkları için çok lezzetli olmuyo
Deletedmom_62 Adababy ben dün kardeşime doğumgünü pastası yaptim ilk kez pandispanya keki yaptim hiç güzel olmadı oysa birebir tarife göre yapmıştım kabarmadı ve keki sert oldu. Bu sefer normal kek yapmayı düşünüyorum pandispanya değil
Adababy Deletedmom_62 muhtemelen fırında sıkıntı vardır ben yapıyorum çok kabarıyo yumuşak oluyo ama kaynaanamda yaptığım zaman sert kuru oluyo kabarmıyoda
Lkjhgfdsa Deletedmom_62 haftaya kızımın doğum günü pastasını da ben yapacağım 1 şeklinde yapmayacağım ama umarım olur ya çok korkuyorum rezil olurum son dakikada pasta ayarlayamam diye