inismona Ya ben Doğum yapalı 15 gün oldu geceleri çok ateşleniyorum.süt ateşi oldum göğsümün ateşi 38 derece hep çok ağrıyor. Çok dolu kalmamasına dikkat etmeye çalışıyorum sık emzirip pompa yapıyorum. Parol alıyorum ama bir türlü geçmedi. Geceleri hem ter basıyor hem üşüyorum hiç uyku yok 😔 nasıl geçirebilirim tecrübeli anneler? Not: göğsümde elime gelen kitle Yok sadece ateş ve ağrı var
inismona Bugün sol göğüs ucundan akıntı geldi artık ağlaya ağlaya emziriyorum doktora gideceğim öğleden sonra 😔