Milanbebek kızıma 9 9,5 aylık oluncaya kadar Aptamil kullandık, çok hızlı ve fazla kilo aldığı için daha sonra Aptamil’i bırakıp Bebelac Gold’a geçtim. Şuan 19 aylık 16 kilo ama zaten 11 aylıkken 14 kiloydu, artık Aptamilim nasıl kilo aldırdığını sen düşün, 16. Aya kadar da Bebelac Gold kullandık, daha sonra doktor kilosu çok fazla mamayı bırak dediği için bıraktım zaten o zamandan beri de kilo alımı durdu sadece boyu uzuyor.